نوسازی ساختمان -کاغذ دیواری

نوسازی ساختمان : کاغذ دیواری

نوسازی ساختمان مبحث مهمی دارد بنام معماری داخلی که مربوط به بسیاری از موارد است و باز جمله بازسازی داخلی که میتوان انجام داد ،تغییر کمد دیواری ها ،کفپوش ها و یا انتخاب کاغذ دیواری مناسب است. کاغذ دیواری در زیبایی خانه شما تاثیر مهمی دارد…کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند.

یک نوع پوششی است برای تزئین خانه محل کار شما …با توجه  به سبک و رنگ آمیزی وسائل منزلتان رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب میکنید .در امر بازسازی آپارتمان و در طراحی داخلی نیز کاغذ دیواری و جنس و طرح آن نقش مهمی دارد.

در تهیه کاغذ دیواری نکاتی مهم است مثلا اینکه قابل شستشو باشد.

بازسازی آپارتمان-کاغذی

بازسازی آپارتمان-کاغذی

نوسازی ساختمان با انواع کاغذ دیواری  :

  • بافته شده (بافتدار است یا به عبارتی مخملی است)
  • با طرح های گرافیکی
  • ساده که مانند نقاشی است
  • کاغذی
  • سه بعدی
  • الیاف طبیعی
  • PVC با روکش وینیل
  • نانو
  • کاغد دیواری ضد زلزله

نوسازی ساختمان با کاغد دیواری مخملی:

نقش ها یا طرح هایی از جنس مخمل دارد.پارچه بکار رفته در زمینه آن و بدلیلی داشتن این مخمل ها نمیتوان شستشویی داشت.این نوع کاغذ دیواری مقداری گرانتر است ..و زیباتر است طرح هایش کلاسیک است و برای دکورها و منازل لوکس انتخاب مناسبی است و متناسب با مبلمان میتوانید رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

بازسازي آپارتمان - کاغذ ديواري مخملي

کاغذ دیواری سه بعدی:

از فاصله دورتر مثلا سه متری برجسته به چشم می آیند حال این طرح ها گاهی با چوب واجر و سنگ طراحی شده اند که طبیعی تر بنظر میرسند.و شما میتوانید با نورپردازی هایی نمای آن را تغییر داده و جلوه دار ترش کنید

بازسازی آپارتمان -سه بعدی

کاغذ دیواری نانو:

ویژگی کاغذ دیواری های pvc را دارند و مقاوم در برابر آفتاب اند و محمکند و پاره نمیشوند و دوده و کثیفی روی آن ها نمینشیند.

عایق گرما  و صدا هستند .

بازسازی آپارتمان -کاغذدیواری-نانو

بازسازی کاغذدیواری-نانو آپارتمان

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی:

قیمت آن بالاست و کم پیدا میشود و از چوب طبیعی فنلاندی ساخته میشود .قابل شستشو و سازگار با طبیعیت میباشد و یاداور طبیعت است بخاطر نقش آن که تکه چوب و برگ دارد  .

بازسازی آپارتمان -طرح طبیعت

بازسازی آپارتمان - اتاق خواب

بازسازی اتاق خواب آپارتمان

کاغذ دیواری اتاق کودکان :

یک نکته مهم در نوسازی ساختمان  که شاید والدین کمتر به آن توجه کنند اینست که بگذارید کودک دلبندتان خودش انتخاب کند کاغذ دیواری اش را و طرحش را خودش با توجه به طرح ذهنیش و یا طرح هایی را مقابل او بگذارید که انتخاب کند و یا اینکه بخواهید طراحی کند.

بازسازی آپارتمان - اتاق خواب

اتاق خواب

طرحی مثلا انتخاب شود خلاقانه مثل عکس زیر که فقط یک تصویر در اتاقی خالی وجود دارد.و همچنینی متناسب با جنسیت فرزندتان کاغذ دیواری مناسبی تهیه کنید .مثلا رنگ های صورتی و قرمز و بنفش برای اتاق دختران مناسبتر است و رنگ های سبز و نارنجی و آبی برای اتاق پسران ..

مخصوصا نوزادان و خردسالان از رنگ های شاد و پررنگ خوششان میاید و بر اساس سلیقه خود کاغذ انتخاب نکنید و اگر خود نمیتوانید از روانشناس کمک بگیرید و همچنین از فرزندتان اگر به سنین بالاتری رسیده است که تشخیصش بهتر شده نیز کمک بگیرید و بگذارید او هم انتخابش را بگوید.

بازسازی آپارتمان -اتاقبا توجه به مباحث روانشناسی برای فرزندتان کاغذ دیواری انتخاب کنید  و نکته مهم اینست که کاغذ دیواری باشد که خلاقانه باشد و باعث شادی او شود ..

از طرح هایی استفاده نکنید که خیلی ساده اند و یا اینکه خیلی طرحی در آن تکرارا شده مخصوصا برای اتاق بزرگ .همچنین طرح هایی باشد که خلاقیت کودک شما را تقویت میکنند و مثلا میتوانید مانند کاغذ دیواری زیر انتخاب کنید که طرحی به این شکل دارد:

بازسازی آپارتمان - اتاق خواب خلاقانهبصورت نقشه جهان است  و یا کاغذ دیواری که طبیعت را نشان میدهد و فضای اتاق متناسب با کاغذ دیواری طراحی شود.

بازسازی آپارتمان - نقشه جهان

بازسازی آپارتمان _ طرح طبیعت

در ادامه میتوانید مطالبی در مورد بازسازی آپارتمان بدانید:

بازسازی کمد دیواری آپارتمان و  بازسازی کفپوش آپارتمان بدانید.و مطالبی در زمینه بازسازی داخلی و بازسازی ساختمان و منزلتان بیاموزید.

نوسازی ساختمان

بازسازی و تعمیرات ساختمان

هزینه بازسازی آپارتمان

ویدئو زیر آموزش  نصب کاغذ دیواری را نشان میدهد:

 

 

Comments (6)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


?>