بازسازی داخلی ساختمان – کفپوش

بازسازی داخلی

بازسازی داخلی  آپارتمان و بازسازی ساختمان منزل امری مهم است و داشتن دانش در این زمینه بسیار مهم است. لایه هایی بر کف بنای شما کفپوش نامیده میشود .کف پوش ها کاربردهای بسیاری دارند مانند منازل مسکونی ،در استخرها برای جلوگیری از لیز خوردن و افتادن و در مکانهای ورزشی مثل زمین والیبال ،فوتبال

کفپوشها انواع مختلفی دارند در صنعت ،منازل استفاده میشوند و نقش حفاظتی گاهی دارند  برخی کفپوش ها متحرک هستند و برخی پرزدارند همچنینی برخی گرمایشی هستند .

در امر بازسازی آپارتمان و در بازسازی داخلی و دکوراسیون منزل شما کفپوش نقش مهمی دارد..کفپوش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند

بازسازی داخلی کفپوش آپارتمان

کفپوش سالن

حال طریقه نصب کفپوش در بازسازی داخلی :

مرحله ۱: سطح را آماده کنید

برای اطمینان از بهترین نتایج، سطح خود را پاک، صاف و خشک نگه دارید. وقت خود را برای تعمیر، تکه کردن، و سطح هر گونه مناطق آسیب دیده یا ناهموار خالی کنید و این کار را حتما انجام دهید. دو بار چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که سطح ساختاری صاف است و منطقه بدون موم، نوشابه صابون و روغن است.

حذف هر قالب، تر و تمیز، و یا لوازم که ممکن است تداخل با برنامه کاشی، و بررسی doorjambs مطمئن شوید کاشی تا زمانی که نصب در زیر. شناسایی این عوارض بالقوه در پیشبرد کمک به نصب شما هموار است.

مرحله ۲: طرح بندی خود را آغاز کنید

برای یک طرح کارآمد، با علامت گذاری نقطه مرکزی هر یک از دیوارهای اتاق، شروع کنید. بعد، خطوط گچ ضربه محکم و ناگهانی بین نقاط مرکزی دیواره های مخالف به منظور مشخص کردن مرکز اتاق. تنظیمات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که تقاطع مربع های کامل ایجاد می کند.

بازسازی داخلی کفپوش پذیرایی

با شروع از نقطه مرکزی، یک ردیف کاشی های شکننده را در امتداد خطوط مرکزی در هر دو طرف قرار دهید، با استفاده از کاشی های کاشی به همان اندازه که برای حتی، اتصالات یکنواخت روی آورید. هنگامی که شما به دیوار می رسید، باید کاشی ها را برای انطباق مناسب انتخاب کنید.

اگر نیازهای برش کمتر از نیمی از یک کاشی باشد، می توانید خط مرکزی را با ضربه زدن یک خط جدید به ابعاد نیمی کاشی نزدیک به دیوار تنظیم کنید. در صورت لزوم، این گام را در راستای خط مرزی متقاطع برای طراحی دقیق تکرار کنید.

برای ایجاد یک اتاق بزرگ قابل کنترل تر، هر بخش را به شبکه های ۲ × ۳ کوچکتر تقسیم کنید، با ضربه زدن خطوط اضافی به موازات خطوط مرکزی.

بازسازی داخلی برای اتاق خوابمرحله ۳: چسب را اعمال کنید

به عنوان یک قاعده کلی، توجه داشته باشید که فقط به اندازه کافی از چسب برای ۳۰ دقیقه استفاده شود. با استفاده از قسمت تخت نوع ماله، توصیه می شود بر روی بسته بندی چسب، یک پوشش ۱/۴ “را بر روی سطح یک منطقه شبکه بدون پوشش دستورالعمل قرار دهید.

پس از انجام این کار، ماله را در یک زاویه ۴۵ درجه نگه دارید و از طرف بتونه برای چسباندن چروک به چپهای ایستاده استفاده کنید. وقتی چسب اضافی را از بین می برید، پس از یک ردیف یکنواخت و مرتب برای کاشی خود را ترک می کنید. به عنوان یک قاعده دیگر، یک منطقه بزرگتر از چسب خود را گسترش ندهید تا در ۱۵ دقیقه تنظیم شود.

مرحله ۴: کاشی برش مورد نیاز

با دقت اندازه گیری کاهش به یک با مداد یا قلم احساس بر روی سطح  کاشی شروع به علامت گذاری کنید . شما می توانید یک برش کاشی را برای رسیدن به نقطه دقیق برش های مستقیم یا مورب استفاده کنید. برای برطرف کردن نتایج، تکه تکه های کوچک را با یک چاقو بکشید و قطعات کوچک را بردارید.

برای هر برش های منحنی تمام طول، میله میله مناسب ترین است برای رسیدگی به کار. پس از برش های خود ساخته شده، هر لبه تیز را با یک سنگ کربوراندوم صاف کنید تا کف کاشی خود را به نرمی برساند.

بازسازی داخلی -کفپوش پرزدار

مرحله ۵: کاشی خود را تنظیم کنید

حالا که سطح را پر کرده اید، طرح را ایجاد کرده، چسب را اعمال کرده و کاشی را برش داده اید، شما به طور کامل برای نصب واقعی کفپوش  خود آماده می شوید.

شروع به نصب کفپوش  در مرکز اتاق، یک شبکه در یک زمان، به پایان رساندن هر شبکه قبل از رفتن به بعدی. در داخل هر شبکه با اولین کفپوش در گوشه شروع و کار به بیرون،  کمک خواهد کرد.

با استفاده از یک حرکت چرخشی کوچک، کفپوش  ها را یک بار تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید که هر یک از کفپوش ها را جای گذاری کنید، زیرا هر یک از کفپوش ها تنظیم می شود و یا بین کفپوش ها با هم برابر می شود. کفپوش  محیطی را در هر شبکه برای آخرین ذخیره کنید، فاصله ای بین کفپوش  و دیوار ایجاد کنید.

بازسازی داخلی با کف پوش

بازسازی داخلی

بازسازی ساختمان 

هنگامی که یک شبکه به طور کامل نصب می شود، در همه کفپوش  ها با یک شیار لاستیکی و یا چکش و بلوک چوب برای اطمینان از یک باند جامد و سطح هوا شیر. برای جلوگیری از ظاهر ناهموار، چسب اضافی از مفاصل را با یک چاقوی پلاستیکی و از کاشی با یک اسفنج مرطوب بردارید.

در نهایت، قبل از پیاده روی روی آن، حداقل ۲۴ ساعت کار سخت خود را انجام دهید. و البته، حداقل ۲۰ دقیقه طول می کشد تا زمان و مراقبت هایی که در طبقه جدید خود قرار داده اید تحسین کنید!

 در ادامه میتوانید مقالات بیشتری را دنبال کنید:

معماری داخلی و طرحی های مختلف  – بازسازی و تعمیرات ساختمان

انواع  کاغذ دیواری و انواع نوسازی ساختمان

بازسازی ساختمان اداری

شرکت بازسازی ساختمان فرتاک ساخت آبا

Comments (4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


?>